نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در دو شنبه 16 شهريور 1394
بازدید : 963
نویسنده : صادق

Friday Night Smackdown

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد )


( سی ام پانک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

نمیدونم شما مردم من رو به عنوان یه سی ام پانک جدید میتونید بپذیرید یا نه. فراموش کردن گذشته گاهی اوقات سخته و من به مدت 1 سال و نیم به کسانی ظلم کردم و حق کسانی رو ضایع کردم که لایقش نبودن. شاید اون زمان متوجه این موضوع نمیشدم چون قدرت و پشتیبانی که داشتم چشم و گوش من رو بسته بود و حقایق رو نمی دیدم. اما وقتی متوجه اشتباهاتم شدم که شخصی مثل من به خودم ظلم کرد و تازه طعم واقعی ظلم و خورده شدن حق رو چشیدم. من نمیخوام خودم رو به عنوان یه کشتی گیر فیس جدید معرفی کنم اما همین قدر بدونید که من تغییر کردم...و این تغییر انقدر کافی هست که مارک هنری رو در سامرسلم شکست بدم و از پایان رسیدن کریر خودم جلوگیری کنم. من نمیخوام کریرم به اتمام برسه من 2 سال تمام در این کمپانی جون کندم. بعد از رسلمنیا امسال ، همه چیز علیه من شد. من 4 باخت پشت سر هم در پی پر ویوها داشتم و نمیخوام سامرسلم رو با پنجمین باخت پشت سر بزارم و در نهایت این کمپانی رو با 5 باخت پشت هم ترک کنم.

درسته که همیشه پشتبانی به اسم نکسز وجود داشته که از من حمایت کرده اما من برای رسیدن به مقامی که الان هستم ، تلاش کردم و 2 سال تمام حی و حاضر بودم. کریر من اونقدرا بی ارزش نیست که در دومین پی پر ویو مهم سال توسط شخص نا لایقی به اسم مارک هنری به اتمام برسه. با اینکه سخته برام این حرف رو بزنم...اما در سامرسلم به تشویق شما مردم برای پیروزی در مقابل مارک هنری احتیاج دارم...

( تماشاگران سی ام پانک را تشویق کردند )

( صدای تم سانگ مارک هنری به صدا درامد ، مارک هنری با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد ) 

( سی ام پانک از حضور مارک هنری در سالن تعجب کرد ، مارک هنری وارد رینگ شد و مقابل سی ام پانک ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

مارک هنری :

سی ام پانک. تو مثل کسی هستی که توی دریایی افتادی و حتی شنا کردن هم بلد نیستی حداقل دست و پا بزن تا دیگران امیدی بهت داشته باشن. تو تمام کریرت رو مدیون دیگران بودی و هیچی از خودت نداری. تو حتی نامی هم برای خودت نداری تو لقب بهترین در جهانت رو هم به استون کلد واگذار کردی. وجود تو در این کمپانی وابسته به دیگرانه و تک به تک هیچ گ*ی در مقابل من نیستی. این تماشاگران احمق کسانی بودن که بری وایت رو در اکستریم رولز برای شکست دادن دنیل براین بو کردند و چند ماه بعد اون رو برای شکست دادن جریکو تشویق میکنن...و این موضوع در مورد تو هم صدق میکنه تو مادر ج*ده ای هستی که دو سال تمام به خاطر کارهایی که کردی بو شدی اما حالا داری تشویق میشی .این خنده دار نیست...؟

تا الان از نکسز برای پبروزی در مسابقاتت کمک میخواستی و حالا از تماشاگران میخوای ؟ تو یه بی ن*موس هستی که تمام وجودش به خاطر دیگرانه. تو با کمک دیگران به اینجا رسیدی اما من کمکت میکنم که از همون راهی که اومدی برگردی به داهاتت..جایی که پدر و مادرت هم در اون زندگی میکنن !!

( ناگهان سی ام پانک به سمت مارک هنری حمله ور شد ، سی ام پانک ضربات زانو پشت سر هم به سر مارک هنری وارد کرد )

( مارک هنری پانک را به عقب هل داد ، سی ام پانک به سمت هنری دوید و ضربه کلوزلاین سنگینی روی او انجام و او را نقش بر زمین کرد )

( پانک به بالای رینگ رفت ، هنری در حال بلند شدن بود )

( سپس سی ام پانک از بالای رینگ به روی مارک هنری پرید ) ( تماشاگران سی ام پانک را تشویق کردند )

( پانک آماده انجام gts روی هنری شد )

( مارک هنری رینگ را ترک کرد و به سمت خروجی سالن رفت ) ( ناگهان سی ام پانک به سمت مارک هنری دوید )

( سی ام پانک از داخل رینگ به روی مارک هنری در خارج از رینگ پرید )

( مارک هنری نقش بر زمین شد )

( پانک وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

مـــن در مــقابل تو در سامرسلم تک به تک مسابقه میدم...اون کسی که باید کریرش به اتمام برسه تو هستی نه من...

( پرومو در حالیکه مارک هنری در حال توهین به پدر و مادر پانک بود و تم سانگ سی ام پانک زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

سزارو vs آرتروث

( در نهایت سزارو با انجام فینیشر موفق به شکست آرتروث شد )

برنده مسابقه: سزارو (300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات پی پر ویو سامرسلم ::.

Summerslam

سی ام پانک vs مارک هنری ( سر کریر )

درامد مسابقه: 1500 سکه

مسابقه دوم

رایبک vs زک رایدر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بلافاصله زک رایدر به سمت رایبک دوید و قصد داشت به او حمله کنه )


( رایبک زک رایدر را بلند کرد ، سپس او را به انطرف رینگ پرتاب کرد ) ( زک رایدر نقش بر زمین شد )


( رایبک آماده انجام شل شاک شد ) ( رایبک زک رایدر را بلند کرد )


( سپس شل شاک رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: رایبک ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه سوم

ریتید سوئیچ vs اوسوز

( در نهایت کریشن با انجام فینیشر روی جیمی اوسو موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: ریتید سوئیچ ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Miz Tv

مهمان : بیگ شو

( صدای تم سانگ دمیز به صدا درامد ، دمیز با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکرفون را در دست گرفت )

دمیز :

خانمها آقایان به اولین میز تی وی بعد از سوروایور سریس خوش آمدید.همونطور که میدونید تو این سوروایور سریس یه اتفاق مهم افتاد اینکه از بین سه گروه آتوریتیٍ،جاستیس و نکسز تیم آتوریتی با هنرنمایی تریپل اچ برنده شد.میریم یه نگاه به پی پر ویو داشته باشیم:

< ::. خلاصه ای از مسابقه مین اونت سوروایورسریس .:: >

( سینا بی هوش شده بود و در وسط رینگ نقش بر زمین بود )

( در نهایت تریپل ایچ جان سینا را بلند کرد )

( سپس پدگــــــــــــــــــــــیری رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: آتوریتی ( 8000+ سکه ) و ( تریپل ایچ ریاست را از استون کلد پس گرفت )


< ::. خلاصه ای از مسابقه مین اونت سوروایورسریس .:: >

بله دیدیم که چطور رئیس کمپانی عوض شد و تریپل اچ رئیس کمپانی شد خب به تریپل اچ تبریک میگم. ولی مهمان امشب اصلا ربطی به مین ایونت شب سوروایور سریس نداره.ولی اون در سوروایور سریس به یک افتخار بزرگ دیگه ای دست پیدا کرد اون تونست جک سواگر رو شکست بده و قهرمان جدید کمربند بین قاره ای بشه،خانمها و آقایان معرفی می کنم بیگ شو...

( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگشو با بو تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل دمیز ایستاد )

دمیز :

وقتی قهرمان شدی چه حسی داشتی؟

بیگشو :

میدونید قهرمان شدن واقعا حس خوبیه خصوصا وقتی با برتری تمام قهرمان بشی من پس از مدت ها ناکامی بالاخره قهرمان شدم و حالا حالا این کمربند دست من خواهد بود چون صاحب اصلیش منم. بعد از کریر مزخرفی که در گذشته داشتم الان اومدم تا گذشته رو جبران کنم و رکوردار قهرمان بین قاره ای بشم.

دمیز :

فکر میکنی چه کسایی حریفات بشن تو این مدت که کمربند دستته؟

بیگشو :

برام فرقی نداره کی باشه هر کسی سد راهم باشه لهش میکنم میخواد جک اسواگر باشه یا هر خر دیگه ای چیزی که معلومه اینه که من این کمربند رو به راحتی از دست نمیدم.

دمیز :

به نظر خودت بردن با کلک زدن به داور و به حریفت لذتی داره؟ اصلا این کار جزء کار کشتی گیر هست؟

بیگشو :

این تماشاگران احمق انتظار دارند هر چی بابه میلشونه انجام بشه ولی کور خوندن برام فرقی نداره چیجوری ببرم مهم بردن و پیروزیه این نه تنها بی عرضگی طرف رو نشون نمیده بلکه زیرکیش رو نشون میده. تو هم به اندازه این تماشاگران احمقی چون من از هوشم استفاده کردم و قهرمان اینترکانتیننتال شدم اما تو در طول کریرت لیاقت قهرمانی دیواز رو هم نداشتی.تو میتونی به عنوان همکار جاستین بیبر توی کنسرت هاش شرکت کنی و با هم توی کنسرت جلوی مردم بالا بیارید و مردم شمارو تشویق کنن...این چیزی هست که فکر میکنم لیاقتشو داری.

دمیز :

ولی واقعا باید بدونی که این برد تو هیچ ارزشی نه برای ما کشتی گیرا و نه برای تماشاگرا داره. و تو مثل اینکه هیچ افتخاری کسب نکردی و مطمئن باش که تو تا پی پر ویو سامر اسلم هم نمیتونی این کمربند رو پیش خودت نگه داری. چون تا وقتی که جک سواگر و من وایستادم تو نمیتونی که تا شوء بعدی هم این کمربند رو پیش خودت نگه داری چون...

( ناگهان بیگشو به دمیز حمله کرد و او را گوشه رینگ فرستاد ، بیگشو با دست هایش صورت دمیز را فشار داد )

( بیگشو چند ضربه مشت به شکم دمیز وارد کرد )


( صدای تم سانگ جک سواگر به صدا درامد ، تماشاگران جک سواگر را تشویق کردند )

( جک سواگر از سالن به سمت رینگ آمد ، بیگشو دمیز را رها کرد و آماده درگیری با جک سواگر شد )

( جک سواگر وارد رینگ شد و به بیگشو حمله کرد )

( بیگشو و سواگر ضربات مشت پشت سر همی به یکدیگر وارد کردند ) ( دمیز از فرصت استفاده کرد و کمربند بین قاره ای را برداشت )


( دمیز کمربند بین قاره ای را برداشت و از رینگ خارج شد و به سمت خروجی سالن رفت )

( بیگشو ضربه کراس بادی سنگینی به جک سواگر وارد کرد )


( سپس آماده انجام بیگ رایت هند روی سواگر شد ، جک سواگر کم کم بلند شد )

( سپس بیگشو به سمت جک سواگر رفت و بیگ رایت هند رو روی او انجام داد )

( جک سواگر نقش بر زمین شد )


( پرومو در حالیکه دمیز کمربند بین قاره ای را دزدیده بود و بیگشو با عصبانیت به او نگاه می کرد به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Main Event

کریس جریکو vs سث رولینز

درامد مسابقه: 350 سکه

مسابقه چهارم

دالف زیگلر vs دین امبروز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دین امبروز و دالف زیگلر درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( دالف زیگلر سابمیشن سنگینی روی گردن دین امبروز انجام داده بود ، امبروز چند ضربه آرنج به شکم زیگلر وارد کرد و خلاص شد )

( زیگلر کلوزلاین سنگینی به امبروز وارد کرد و امبروز عقب عقب به سمت طناب رینگ رفت )

( ناگهان جلو آمد و کلوزلاین سنگینی به زیگلر وارد کرد )

2...1

( زیگلر در شماره 2 کیک اوت کرد )

( امبروز زیگلر را بلند کرد و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( زیگلر دراپ کیک سنگینی به امبروز وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( تماشاگران زیگلر را تشویق کردند )

( زیگلر به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی دین امبروز بپره ، ناگهان دین امبروز بلند شد و به زیگلر حمله کرد )


( امبروز از بالای رینگ فینیشر خودش رو روی زیگلر اجرا کرد !! )

3...2...1

برنده مسابقه: دین امبروز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( پرومو در حالیکه تم سانگ دین امبروز زده شده بود و دین امبروز بالای سر زیگلر ایستاده بود به اتمام رسید )

Main Event

کریس جریکو vs سث رولینز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، سث رولینز و کریس جریکو درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( کریس جریکو سوپلکس سنگینی روی سث رولینز انجام داد )

( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رولینز بپره ، رولینز جلو امد و مانع جریکو شد )

( جریکو با لگد رولینز را از خود دور کرد )


( سپس از بالای رینگ به روی سث رولینز پرید )

...2...1

( سث رولینز در شماره 2.5 کیک اوت کرد ) ( کریس جریکو گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن رولینز برای انجام فینیشر شد )

( رولینز بلند شد ، جریکو به سمت رولینز دوید و قصد داشت فینیشرش رو انجام بده )

( دراپ کیک سنگین از سث رولینز !! )

2...1

( جریکو در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( سث رولینز گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام کرب استامپ روی جریکو شد )

( ناگهان در حین اجرا جریکو پاهای رولینز را گرفت )

( سپس سابمیشن سنگین خودش رو روی رولینز انجام داد ، رولینز سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( تماشاگران سث رولینز را تشویق کردند ، رولینز کم کم به سمت طناب رفت )

( سپس با موفقیت دستانش را به طناب رینگ رساند )

( جریکو به سمت رولینز رفت و قصد داشت به او حمله کنه ، ناگهان رولینز پرید و ضربه لگد سنگینی به صورت جریکو وارد کرد )


( سث رولینز آماده انجام کرب استامپ روی کریس جریکو شد )

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز با بو تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ آمد )


( سث رولینز آماده درگیری با رومن رینز شد )

( رومن رینز از بین تماشاگران به سمت رینگ آمد ، سپس وارد رینگ شد و با سث رولینز فیس تو فیس شد )

( داور مسابقه از رینز خواست تا به بیرون رینگ بره )

( ناگهان رومن رینز به داور مسابقه حمله کرد ، داور مسابقه را بدون نتیجه اعلام کرد )

برنده مسابقه: بدون نتیجه

بعد از اتمام مسابقه:

( سث رولینز عقب عقب رفت ، کریس جریکو پشت سر رولینز ایستاد ، رومن رینز نیز جلوی رولینز ایستاد )

( ناگهان رومن رینز و جریکو هردو به رولینز حمله کردند )

( رینز و جریکو ضربات پشت سر هم مشت و لگد به رولینز وارد کردند ، سپس جریکو فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( رومن رینز آماده انجام اسپــیر روی سث رولینز شد )


( تصویر بری وایت در تلویزیون سالن ظاهر شد ، کریس جریکو و رومن رینز به بری وایت نگاه کردند )

بری وایت :

جریکو و رومن رینز...بر حذر باشید که مبادا نادان ها دنیا را در سیطره خویش بگیرند و دانایی جرم تلقی شود...در دوره ای که از آن اوباش است ، بهتر است از اینکه اعتماد و اندیشه تان را پهنان کنید...با قبول دوستی بایستی قبول دشمنی را هم نمود...ممکن نیست که دوستی را بپذیریم اما جانب اورا نگیریم و از او پشتیبانی نکنیم...بگذارید عشق شما با شجاعت آمیخته باشد. آن کس که شمارا می ترساند...با عشق مورد حمله قرار دهید !!

( ناگهان سالن روشن شد و بری وایت در رینگ مقابل رومن رینز و جریکو ایستاده بود )

( تماشاگران بری وایت را تشویق کردند )

( رومن رینز قصد داشت به بری وایت حمله کنه )


( ناگهان بری وایت از گردن رومن رینز گرفت و سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

( کریس جریکو از بری وایت ترسیده بود ، بری وایت به شکل عنکبوت به سمت جریکو رفت و به او نزدیک شد )

( جریکو قصد داشت به بری وایت حمله کنه )

( وایت جاخالی داد ، سپس سیسترابیگل رو روی جریکو اجرا کرد )


( شوء اسمکدان در حالیکه بری وایت بالای سر جریکو نشسته بود و تم سانگ او زده شده بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

دمیز کمربند بین قاره ای را دزدید

بیگشو و دمیز دشمن شدند

مسابقه سی ام پانک و مارک هنری بر سر کریر هردو کشتی گیر شد

پایان شوء اسمکدان

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.